söndag, januari 25, 2015

Vinterutflykt

En av fördelarna med att ha barn måste ju vara att man som vuxen spenderar mycket mer tid utomhus än tidigare? (Eller, vi gör det i alla fall. Ni läsare är säkert mer av den naturligt hurtiga typen ;)

Idag blev det en sväng till närmsta pulkabacke och sedan en promenad i skogen och lite sparkåkning, innan vi avrundade med fruktsallad och glass här hemma. Algot fick testa glass för första gången -  han föredrog russinen framför glassen, men maräng var gott!


2 kommentarer:

  1. Jag verkar ha stora problem, det här är fjärde gången jag skriver en kommentar på det här inlägget! Jag vet inte vad jag gör, men jag lyckas visst radera dem.

    Härligt! Vi är inte så duktiga på att göra saker utomhus hittills. Jag hoppas att vi blir bättre på det framöver, kanske nästa år

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är också dåliga på det, känns som att det är svårt för Algot sover ju från 11-12.30 också, vilket på något sätt är den tid jag helst skulle vara ute/göra något...

      Radera