söndag, juni 07, 2009

Utmanad

eller, jag hittade listan hos Inne & Ute.

Bästa köpet: Vår soffa. Den gamla, blå (!) soffan lutade mot mitten så pass mycket att alla som satt i den lutade sig mot varandra :D

Lyxigaste prylen: Kaffemaskinen, en vackert röd "Chili" från OBH Nordica.

Mest nöjd med: Just idag det sommarpiffade vardagsrummet. Annars den röda fondväggen i vårt 70-talskök.

Hälsosammaste maskinen: Eh, vattenkokaren kanske? Eller Sodastreamern (hälsosammare för miljön åtminstone). Eller Wii fit, om det nu är en inredningspryl...

Minst nöjd med: de blommiga tapeterna i sovrummet gör ju ingen glad. (Vi bor i hyresrätt och det skulle kosta drygt 3500 att tapetsera om).

Längtar efter: Hus, eller åtminstone bostadsrätt.

Önskar jag hade: ett snyggt skrivbord i arbetsrummet och en MacBook, att surfa på i soffan.

Om jag kunde trolla: då trollar jag så M:s utbildning är färdig nu och vi kan flytta någon annanstans.

Saknas på min vägg: jag vill ha mer tavlor på väggarna, det skulle vara trevligt.

Charmigaste detaljen: de orange kakelplattorna i köket - åh vad jag gillar dem!

3 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen. :-) Orange kakelplattor i köket låter spännande. :-) Jag vill gärna byta ut våra tråkiga vita.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. tack=) näe, valet gick nog i andra färger ;) armbandet var tänkt i vårens tecken =)

    SvaraRadera
  3. Antog utmaningen

    SvaraRadera