söndag, maj 10, 2009

Pust och stön

vissa saker hamnar för mig alltid (alltför) långt ned på prioriteringslistan:
1. Betala räkningar som inte kommer tillsammans med de andra (alltså, självklart prioriterar jag att betala räkningar, men helst i en klump i slutet av månaden) - den nya internetbanken hos Nordea är bra, men krånglig (ha ditt VISA-kort till handa, skriv femtioelva koder, nu är du klar *bläh*).
2. Forskningsarbete just for fun (nej, det är inte skoj på fritiden, så det så!) - meritvärde, jadijadajada, blablabla...
3. Diverse annat tråkigt pappersarbete, som att fylla i jourlistor (hade ju varit bra med en genomgång på hur *suck*. Nåja, jag har lärt mig hur man aktiverar/inaktiverar makron i excel i alla fall idag). Jag fuskade och mailade in det i alla fall. Hoppas det går vägen.
4. Rensa inkorgen i alla tre e-postlådorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar