måndag, februari 19, 2007

Tjejsnack v. 8 - Sömn

Vad har du på dig när du sover?
Sover jag med sambon så sover jag helst naken *rodnar*. Annars är jag ordentligt påklädd i nattlinne/pyjamas och sockar.

Hur sover du helst?

På sidan, ihoprullad till en liten boll. Jag syns - enligt uppgift - knappt under täcket.

Hur många kuddar har du i sängen?
Totalt två, en var, men jag använder bara en. (Eller ingen, jag sover i stort sett hur som helst).

Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?

Ja - ibland alldeles för väl. Jag brukar väcka sambon när jag drömmer mardrömmar (och sedan somna om innan jag hunnit förklara drömmen för honom). För övrigt har jag noterat att jag drömmer mardrömmar strax innan mens...

Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?

Ja, usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar