söndag, augusti 20, 2006

Träningsvärk...

...brukar jag inte ha (och nej, det beror inte på att jag är så oerhört vältränad *spänner musklerna* - men ni får gärna tro det =), men det har jag idag - men å andra sidan har jag ett välstädat förråd också. Nu är det bara lägenheten som måste städas innan tisdagens begivenheter. (Hur det kan bli så makalöst stökigt på 42 kvadrat är för mig en gåta - det kan väl inte ha något att göra med lägenhetsinnehavarinnan va? *skakar ivrigt på huvudet*).

Igår var min orkesterkompis S över, hon kom vid två och gick hem vid tolv. Det var oerhört roligt att träffa henne igen, det har vi inte gjort sedan Tyskland (vilket kanske kan förklara 10 timmars non-stop-pratande). Jag var glad att hon inte var arg (Tysklandsresan var ju lite omtumlande, minst sagt) - vilket hon nog hade haft rätt att vara. Jaja, det var ju en klar lättnad i alla fall. Alltid roligt med nya goda vänner dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar