fredag, augusti 04, 2006

Smak och stil...

...vet väl inte om jag har i vardagliga livet (allting kan ändå döljas med den vita rocken - så vet ni vad den egentligen är till för =)- men jag börjar åtminstone inse vad jag tycker om i kortskaparsammanhang (mm, jag gillar verkligen långa ord också - det är definitivt min stil =). Så pass att jag kan tänka "det här var ett snyggt papper, men inte alls min stil" - och det är ju bra. Jag gjorde just en beställning hos Minneskatten - det blev ett stämpelalfabet (Karen Foster snap-stamps, small) och lite papper (Bazzillerna hade ju kommit i en - för mig åtminstone - ny och snygg struktur). Jag önskar verkligen det fanns en butik som hade allt det jag önskade mig (så kunde man göra en beställning på det man behövde och sedan ha allt det - i stället för att hålla på och "smådutta").

Jag fick dessutom en liten beställning från Jane på scrapaddicted (en mediumstans och ett par chalks samt brads till en swap). Så nu ska det nog pysslas lite ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar