tisdag, augusti 01, 2006

Kortmakare

Det blir mindre och mindre smyckepyssel och fler och fler kort för min del - nåja, det vänder säkert snart. Här är gårdagskvällens produktion av kort i alla fall (först i sällskap med Anders Lundin och sedan i sällskap med en större samling människor som pratade brittisk engelska):


Först ett kort till min kompis hemifrån, M:
Photobucket - Video and Image Hosting
Hon har själv tre boxrar, så det kändes ju lämpligt =).

Sedan ett kort till en swap-värdinna:
Photobucket - Video and Image Hosting

...och till sist ett kort till en gammal bekant hemifrån (en före detta flickvän till min bror närmare bestämt =):
Photobucket - Video and Image Hosting

1 kommentar:

  1. Anonym12:15

    OOOOOOOOOOOOOOH! Jag var ju bara tvungen att göra ett besök hos dig, för NYFIKEN det är jag verkligen! ;)

    Och jag bara LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV boxerkortet! Urcharmigt och jättesnyggt! Udda, stilrent och i mina favvofärger - underbart helt enkelt!

    I'll be back!

    *kram* // Linda

    SvaraRadera