måndag, juli 31, 2006

Reklam

Ja, det vill säga, jag ska inte göra reklam för något, jag tänkte bara berätta om en reklam jag stötte på (nej, träffade på, jag stötte defintivt inte på någon reklam - hur skulle det ha gått till - traskat in i en reklampelare?). Jag och M skulle försöka hitta en film att titta på och surfade runt lite, på en av de nästan olagliga sidorna gjordes det reklam för feromoner (ett eventuellt doftämne som bland annat - om det nu finns - tros ha att göra med attraktion mellan människor) i parfymform. Jag utbrister då glatt (och kanske inte helt överlagt): "Men varför kör de den där reklamen hela tiden - har de inga andra sponsorer?" Nej, det kan ju faktiskt hända att den inte helt lagliga sidan faktiskt inte har så många sponsorer =). För övrigt var det bara män som fick chansen att "attrahera sexiga kvinnor". Naturligtvis skulle det aldrig falla mig in att uppmuntra eller ägna mig åt sådant som inte är alldeles lagligt som fildelning, t.ex..

2 kommentarer:

  1. Anonym19:13

    ja tänk om vi kunde få som parfym så vi attraherade killar o fick de springandes efter oss, de skulle vara ganska så roligt de :) not

    SvaraRadera
  2. Anonym20:07

    ja jag bara sitter här o väntar på inspiration, ibland känns det som att man skulle ha lite sällskap för då brukar man komma igång

    SvaraRadera