onsdag, juli 05, 2006

*peppar, peppar, ta i trä*

...det verkar faktiskt som om allt löser sig till det bästa (helt säker kan man ju aldrig vara, men jag törs faktiskt börja hoppas lite nu =). Det var verkligen länge sedan jag längtade så mycket till hösten som jag gör just nu (antagligen ända sedan lågstadiet/mellanstadiet då jag tyckte att sommarlov var urtråkiga - vad skulle man egentligen göra om man inte gick i skolan?).

Ingenting har jag hunnit pyssla på sistone, och ikväll kommer Lillasara över på fika, så ikväll blir det inte - men kanske i morgon? I morgon är vi några tjejer från jobbet som ska åka över till Holmön (där en deltagare i studien befinner sig), det ska bli skoj. Hoppas det blir bra väder bara! (Hmm, skulle ju sätta batteriet till kameran på laddning - lika bra att springa iväg direkt =)

1 kommentar:

  1. Aha! Jag såg en fyndig formulering! Den tas med i beräkningen när dragningen avgörs! :D

    SvaraRadera