lördag, oktober 12, 2013

Nu är vintern här!

Eller får i vart fall komma när den vill, för nu har jag investerat (jo, med tanke på priset är det en investering!) i en ny vinterjacka. Skönt - den gamla gick dragkedjan sönder på - förutom att den knappt var svart längre och blev ganska uttöjd eftersom jag hade den hela graviditeten... Jag hade tänkt köpa en dunjacka, men hittade en annan fodrad jacka med en extra värmejacka (kallade M den, det kanske heter så?) fastsatt inuti, det blev alltså två jackor i en. Smidigt tycker jag som är barnsligt förtjust i multifunktionella saker. Jag har ju dessutom en dunjacka, den jag åker skidor i, så det är nog egentligen bättre med en icke-dunjacka, som är lite mer "vardagssnygg".

Jag hittar den inte på Peak performance hemsida?!? Men här är ett foto av den i alla fall (från Johnells.se):
(Fotot är bedrövligt, men, tja, enkel svart vinterjacka helt enkelt ;).

1 kommentar:

  1. Jättesnygg! Den där hade jag också kunnat köpa:)

    SvaraRadera