lördag, januari 16, 2010

Äntligen!

Jag har funderat ända sedan vi flyttade till den här lägenheten (november 2007, om du inte har hängt med ;) vad arbetsrummet skulle ha för accentfärg. Tapeterna är grå med silvermönster (diskreta blommor), så hittills har vi försökt att hålla oss till svart-vitt-grått. När jag surfade in till IsaForm för några dagar sedan föll poletten ner, när jag hittade den här tavlan (eller rättare, det trycket. Inramningen får vi göra själva ;):

Bild från www.isa.nu.
Gult blir den nya färgklicken (att jag inte tänkt på det tidigare, jag har ju haft gult kök i ett par omgångar)! Så har ni tips på gula inredningsaccessoarer så hojta till.

Jag har också beställt den här tavlan:

Bild från www.isa.nu

1 kommentar:

  1. Fint! Och roligt när det känns sådär rätt. För egen del består inredningsbestyren just nu mest i att plocka undan saker som klåfingriga fingrar inte får nå...

    SvaraRadera