söndag, december 06, 2009

Tjejsnack 14, 15 och 16

Pinsamt
Berätta om nåt pinsamt du blivit påkommen med?
Peta näsan...

Vad får dig att rodna?

När jag gör fel och borde ha vetat bättre.

I vilket läge skulle du skämmas för en vän?

Var och en skäms för sig själv skulle jag säga ;)

Vad är för pinsamt för att du skulle göra det?

Gå på toaletten offentligt skulle jag definitivt inte göra

Vad skulle du tycka om att stå framför en folkmängd och framföra något?

Ja det har jag gjort många gånger och jag gillar det verkligen!

Din stad
Vilken stad bor du i?
Umeå

Berätta om något din stad är känd för?

Hagamannen. Björkarnas stad. Ishockey. Hmm, ja, det var nog allt. Umeå är inte direkt en turiststad. ;)

Hur länge har du bott i din stad?

Sedan augusti 2000, då jag flyttade upp för att plugga.

Vad är det bästa med din stad?

Att M och jag bor här ;)

Vad saknar du i din stad?

Ikea. Att inte alla längre resor tar ett halvt dygn även med flyg...

Sommar

Jobbar du eller är du ledig?

Jobbade till och med juli, sedan hade jag semester i augusti.

Vad gjorde du på midsommar?

Var hemma med M, åt god mat.

Vad är det här årets sommarhöjdpunkter för dig?

Semestern.

Vad har du på fötterna på sommaren?

Skor, sandaler, gummistövlar, vadarstövlar - det beror på vädret och vad jag gör.

Tycker du om att bada?

Oja! (badkar också ;)

2 kommentarer:

  1. Jo jag tycker absolut att vi måste pyssla snart! Tänkte på dig i helgen och tänkte pm:a, men det kom nåt emellan. Kan inte tisdag, torsdag, lördag den här veckan, hur ser det ut för dig?

    SvaraRadera
  2. Nu bokade min syster in sig med mig på onsdag, så vi får sikta på nästa vecka. Tisdag?

    SvaraRadera