tisdag, december 08, 2009

Kortpyssel

Jag har varit med i lite olika pysselutmaningar på sista tiden. Dels en skiss på Brunkullans forum, jag hann dock inte med att fota och skicka in i tid. Nåja, jag blev nöjd med kortet i alla fall :D

Photobucket
Den söta grisen har DrNina ritat för Octoberstamps.

Sedan har pyssel.net en julcrop, och där skulle man göra ett ojuligt julkort som inte fick innehålla de klassiska julfärgerna rött, brunt och, ehrm, grönt. Det gick ju fantastiskt bra!
Photobucket

Min mamma fyller år i veckan och får det här kortet:
Photobucket
Hennes favoritfärg är lila och jag försökte få dit så mycket lila jag kunder. Det gick sådär...

För övrigt är jag rätt less på att det regnar och är mörkt hela tiden! Helt omöjligt att fota (för att inte säga vad motigt det är att kliva upp på morgonen).

3 kommentarer:

  1. Då är vi hos dig then! :D

    URSNYGGA kort tjejen!!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina! <3

    SvaraRadera
  3. Tack Detsamma! God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera