fredag, november 28, 2008

Ett besök på schtaaaan

- efter gårdagens bilprovning, resulterade i
1. en mycket tom plånbok, som till och med gick sönder av allt handlande! *rodnar*
2. 2 julklappar
3. nya glue dots (äntligen! jag har sökt i flera veckor...)
4. Ett par nya vinterstövlar. (Mina 7 år gamla vinterskor modell vandrarkängor brjar ge med sig lite, men jag ska fortsätta använda dem i bland, stövlar är ju snyggare till vissa kläder).

Här är de:

bild från www.vagabond.com

Lagom stora (!), hyfsad sula men liiite smala i skaften, men jag räknar med att de töjer sig när man går i dem.

4 kommentarer:

  1. Snygga stövlar! :) Plånboken borde inte klaga så mycket när du fick med dig så fina saker hem... ;)

    SvaraRadera
  2. Åhhh, snygg stövel!

    Tyvärr kommer jag och Hugo till Sundsvall först på kvällen den 22:e, och sen åker vi nog hyffsat tidigt den 23:e, så vi hinner nog inte ses före jul... Jag och lillkillen ska tillbringa största delen av december i Norrköping, ska bli så mysigt! Ändå liiite praktiskt att lönekontoret hela tiden gör fel och ger mig all komp i tid...

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha det låter bra med söndershoppad plånbok! Snygga stövlar!

    SvaraRadera
  4. HUr snygga stövlar som helst. Jag behöver också ett par, men jag har inte börjat leta än.

    SvaraRadera