söndag, april 13, 2008

Puh!

Nu har jag möblerat om i arbetsrummet. Förut har vi haft våra skrivbord som ett L, jag framför fönstret och M på den högra väggen. Bredvid mitt skrivbord har en hylla med pysselsaker stått. Jag har dock tyckt att det är lite tråkigt att sitta med ryggen mot varandra, och efter att ha sett flera andra möblera med ett enda långt skrivbord gjorde jag så idag (jag frågade faktiskt M först =). Det blev bra - men det var lite jobbigt! Framförallt var det jobbigt att sätta tillbaka alla sladdar som gick från olika elektronikprylar på skrivbordet till golvet/hårddisken/någon annan stans - jag fick faktiskt två sladdar över, men datorn och skärmen fungerar ju så... :D När jag behöver de där uppenbarligen icke-inkopplade prylarna så får jag väl fixa det, för nu är det middagsdags!

Dessutom har vi ju fått upp den stora skänken från mina föräldrar (tillsammans med pianot) - så där kunde jag ställa undan lite pyssel. Skönt, för nu ser inte hyllan med pyssel fullt så överlastad ut + att det blir lättare att hitta (jag är ju van att ha mitt pyssel i ett skåp ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar