måndag, april 14, 2008

Arbetsrummet

Efter ommöbleringen ser det ut så här.
Fotot är taget från det nedre vänstra hörnet, där dörröppningen ligger. I vänstra kanten ser man den stora skänk som jag fått efter min mormor och min halva av skrivbordet fortsätter bakom skänken.

Det här fotot är taget från hörnet bakom skänken (eller, inte riktigt hörnet, för där är mitt skrivbord i vägen). Här ser man 2,5 av tre bokhyllor samt den lagerhylla jag har det mesta av pysslet på. Några av papperslådorna är för akrylfärger, stämplar som sitter på träklossar (fast jag funderar på att ställa dem på skänken i stället) och en diverselåda. Även mina mapplådor (från Åhléns) står där, och pärmarna med stämplar (längst ner och ur bild står tidskriftsamlare med viktiga papper, tidningar, m.m).


Skänken jag fått efter min mormor ser ut så här, och är stor, och jättetung!

Just nu har jag lite pyssel i de tre översta lådorna (stämpeltillbehör, stansar och annat otympligt jag inte använder så ofta och, tja, allt som blev över längst till vänster). I skåpet har jag mina band (ja, inte kassettband då'rå ;), och en stor påse med saker som ska säljas! Förut hade jag lagerhyllan i hörnet innanför skänken - mycket osmidigt och inte så skoj att sitta så att jag inte såg M om vi var i rummet samtidigt!

2 kommentarer:

  1. Anonym20:22

    Det ser ju supernice ut!

    SvaraRadera
  2. Fin pysselvrå du har!! Det blir ljust och fint med ett fönster.. Vilket härligt skåp!!!

    SvaraRadera