tisdag, januari 29, 2008

Tjejsnack v. 4 - Favoritprogram

Hur mycket tittar du på TV?
Aktivt tittande = väldigt lite. Slötittande (tv:n på i bakgrunden) = mycket.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
Lättsam underhållning. Vardagen och verkligheten lever jag i ;)

Finns det något du följer du slaviskt?
Nej, men jag ser gärna CSI, På spåret och Så ska det låta.

När och varför stänger du av TV´n?

Om jag inte vill se, förstås.

Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?

Jadå, det tror jag nog. Lite tråkigt skulle det allt vara!

2 kommentarer:

  1. Anonym18:04

    Kikade in här och såg massa fina kort ;0) Tack för titten!
    Själv pysslar jag mkt hellre än ser på TV - har nästan bojkottat den helt.

    SvaraRadera
  2. Anonym19:49

    Kika in i min blogg för en award du fått :-)

    SvaraRadera