torsdag, november 29, 2007

Några små funderingar

- vi bor ju i en lägenhet modell äldre, och ibland brukar jag notera hålen i väggarna. De sitter så konstigt: högst upp under taket sitter betongkrokar, i sovrummet finns det tre hål som går nedåt i en kurva strax ovanför knähöjd...och så vidare. Dessutom har vi en vägg som saknar gipsskiva utanpå betongen och alltså inte går att fästa betongkrokar i.

- jag har bara två par jeans som jag kan ha (eller, tre, men ett par är väldigt ljust blå = inte vinter för mig). Usch så drygt, då måste jag hitta nya *suckar*.

- kvartersvärden måste tro att jag har världens underligaste jobb, han har varit här två gånger, mitt i veckan, och bägge gångerna träffat mig hemma...

2 kommentarer:

  1. Anonym11:22

    jag tror att man alltid kan hitta saker man vill förändra i sin lägenhet, det tar liksom aldrig slut, tänk då hur det skulle vara om man bodde i hus

    SvaraRadera
  2. Anonym22:02

    Jag tror det skulle vara mycket dyrt att bo i hus och vara så pysslig och inredningsglada som vi.

    SvaraRadera