måndag, oktober 01, 2007

Tjejsnack v. 39 - Sommaren 2007

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
De bägge resorna vi gjort (en med vår orkester, Snösvänget) och en "bara" jag sambon.

Förutom trevligheterna minns jag ett par arbetsrelaterade irritationsmoment också, tyvärr :/

Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!

Ja, den semester jag hade var som jag ville ha den. Varm, solig och kravlös.

Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?

Japp *se ovan* - till Tyskland (Würzburg) och Bulgarien (Sunny Beach).

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?

Nej, men fint väder gör (sommar)livet lite enklare och skönare. Jag ahr dock inget emot att ligga på stranden och sola, gärna i sällskap med en bra bok.

Vad är din favoritsyssla på sommaren?

Läsa böcker. (Vilket jag i och för sig gör året om). Överhuvudtaget så skiljer sig mitt sommarliv inte så mycket ifrån mitt liv under resten av året. Jag försöker göra saker jag gillar året runt, inte enbart om sommaren. Sedan varierar förstås aktiviteten - jag ägnar t.ex. lite tid åt att leka i snön på sommaren ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar