måndag, augusti 27, 2007

Nya LO:er

I helgen har det blivit fem nya layouter, en är dock fortfarande ofotad (det ösregnar ikväll, och känns så härligt höstlikt). Alla LO:erna har Bulgarien-tema, och nu har jag bara ett enda kort kvar som jag har tänkt scrappa (det blir säkert något mer, men inget "planerat" ännu). Här kommer de i alla fall!

Hotellet:


Sunny Beach (jag och sambon hamnade aldrig på samma kort...):


Äkta kopior fanns det ju gott om, till och med Björn Borg:


Knas-kort på sambon:

Den här LO:n tycker jag saknar pricken över i:et, men vad ska det vara för prick?

För övrigt har jag nu gjort 22 LO:er sedan februari i år *chockad* - och mitt album är fullt!

2 kommentarer:

  1. Märker att jag inte kikat in här på ett tag, du har ju gjort massor!!

    Jag tycker "Go Bananas" är jättebra som den är. Kul foto :-)

    Vad har du använt för bokstäver på "Äkta kopior"? Ser jätteläckert ut!

    SvaraRadera
  2. Min titta, är det paljetter du har använt?! Så snyggt! Älskar din handstil också, det blir så mycket snyggare med handskrivet tycker jag. Det är så roligt att du scrappar så mycket!

    SvaraRadera