onsdag, mars 07, 2007

Tjejsnack v. 10- Vanor och ovanor

Nämn en vana du har, något du gör varje dag?
Det är ju ganska svårt att nämna en - det finns en hel del som jag gör varje dag, till exempel borstar tänderna (jo'rå, serru).

Vad har du för ovanor?

Petar i näsan. *rodnar*

Nämn en vana du skulle vilja att du hade.

Att jag tränade regelbundet vore inte så dumt. Nu är jag alldeles för lat...

Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Folk som tenderar skryta om saker som inte är något att skryta, typexempel: "jag var så full...". (Jodå, det finns faktiskt folk som - åtminstone förefaller - ha detta till vana).

Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Nej, det har jag inte. Jag har alla mina dåliga och konstiga vanor kvar än idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar