onsdag, mars 21, 2007

Jag kan inte motstå

Zarischkas och Hattifnatts utmaning Lyckotjut! Jag vill ju också vara med och lista glada/bra saker varje dag. Så jag börjar idag (och ämnet till ära får det en helt egen etikett, "Lyckotjut") och eftersom de är helt utan inbördes ordning så sätter jag inga nummer:

- Det går mycket bättre på jobbet, jag har lyckats skrapa fram lite inspiration för att skriva på min avhandling. Snart halvvägs genom första utkastet för introduktionen!
- Det är sol (och vår) och jag är vårklädd idag (rosa kjol, trekvartstights och vit tröja).
- Jag har en fin vit (nåja =) bil som går bra!

Som bonus kommer en till:
- Min sambo (och resten av min familj och mina vänner förstås) som alltid finns där för mig.

4 kommentarer:

  1. Underbart! Heja tjejen - glöm bara inte att maila adress och alias till oss, ifall att du skulle vinna! :D

    SvaraRadera
  2. Ett mycket bra initiativ - idén med bloggetiketter norpar jag rakt av! Påminner jag med om att du ska maila oss din adress - för man vet aldrig när lyckotomten dyker upp! :D Kram!

    SvaraRadera
  3. Anonym17:47

    Åh, kul med en sån utmaning! Och skönt att höra att du har det bra i vårsolen ;)

    Visst är det bra när folk tittar i ens papper, men nu var det ju alltså PM-pärmen som barnmorskan bläddrade i... Jaja, tur att jag kan allt! ;)

    Nej, nu ska jag gå och äta pannkakorna Rasmus håller på att steka! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Anonym20:22

    Hittade precis till Lyckotjut jag också...
    Bra idé att etikettera... det ska jag också göra!! :-)

    Förresten, härligt med en till som markerar texten på internet... ;-)

    SvaraRadera