måndag, januari 15, 2007

Tjejsnack v.1, jul och nyår

Vad fick du i julklapp?
Ett par böcker (Eragon samt Stephen Kings Signal), en snygg tröja (som jag valt själv ;), biopresentkort, presentkort på akademibokhandeln

Bästa/sämsta julklappen du fick?
Bästa var böckerna, jag är en stor bokslukare! Sämsta var den brosch i form av en initial med en katt på, i falskt guld, samt de två katthanddukarna jag fick av en gammal kompis (hon ger alltid bort sängkläder, handdukar eller liknande som dessutom mest ser ut som något hon rensat ur sitt eget linneskåp *suckar*)

Bästa/sämsta julklappen du gav bort?

Jag var nöjd med alla mina, och mottagarna var också nöjda påstod de. ;) Annars blev jag väldigt nöjd med armbandet sambon fick.

Hur firade du nyår?

Med sambon och hans familj samt deras vänner.

Har du något nyårslöfte?

Nej, men lite idéer jag ska försöka infria/tänka lite extra på under året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar