tisdag, januari 30, 2007

Tjejsnack v. 4, 2006/2007

Bästa minnet från 2006?
Att jag "hittade" min nye sambo.

Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Jag hade mitt första underläkarvikariat (och mitt andra också i och för sig ;), och konstaterade att jag har världens roligaste jobb!

Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Svår fråga. Jag víll vidga mina vyer på alla sätt, men det är väl förhoppningsvis något jag brukar göra någon gång mellan varven?

Vad förväntar du dig av år 2007?
Att det blir ett bra år där jag har tid för det jag vill hinna med. *peppar, peppar, ta i trä*

Vad har du för sommarplaner?
En sväng till Tyskland med min Studentorkester, Snösvänget.
Sedan blir det nog en del jobb (som underläkare, men även på mitt vanliga jobb som doktorand). Förhoppningsvis blir det lite mer ledigt i slutet av sommaren, och den ledigheten får gärna innehålla ytterligare någon resa (men inget är planerat, alltså, vem planerar så här långt fram i tiden?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar