fredag, oktober 13, 2006

Hej L och L:s mamma!

Så himla skoj att ni tittar in!

3 kommentarer:

  1. Anonym15:13

    det sägs ju att ens egna handlingar slår tillbaka på en själv förr eller senare! Så du ligger ju inte särskilt bra till!!

    SvaraRadera
  2. Anonym22:26

    tänkte bara kika in o säga hej, själv sitter ja o gör julkort :) !! mina första :)
    synd bara att vissa inte kan låta andra människor vara , men jag hoppas verkligen att du har de bra med din kärlek :)

    SvaraRadera
  3. Anonym14:48

    det är väl klart att jag visar upp dom , ska ikväll fota bilder på två sidor som jag har gjort och känner mig rätt så nöjd med, har nu tagit bort min prestationsångest så då är det roligare. har kommit på att alla gör olika och jag har inte hållit på så länge så då är det dumt att jämföra mig med dom som har hållit på något år:) dessuotm så har alla olika stilar.
    det är synd när folk inte kan låta en vara, jag tycker att alla ska leva sitt eget liv, ingen är någon ängel allra minst jag, :)

    SvaraRadera