tisdag, september 19, 2006

Tjejsnack v. 36 - Bloggning

Jag upptäckte att Tjejsnack börjat:

Hur länge har du bloggat?
Jag började i februari 2006, lite försiktigt i början, men sedan alltmer extensivt ett tag (fast nu har jag tappat fart igen ;).

Hur började du?
Min kompis LillaSara bloggade och sedan läste jag flera av de bloggar hon länkade till och tänkte "det där kan jag också göra - det verkar ju jätteroligt!" Sagt (tänkt) och gjort!

Vilka bloggar är dina favoriter?

De som finns här till höger --> plus ett par dussin andra pysselbloggar (som jag brukar ta mig till via Zarischkas eller Lillasaras hemsida, men nu har ingen av dem några länkar kvar *suckar djupt över vad som väl närmast kvalificerar sig som dagens i-landsproblem*.

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg?

Inte så mycket, har inte så mycket ledig tid just nu, men försöker åtminstone uppdatera den med det pyssel som jag gör.

Vad gör att du fastnar för en blogg?

Mycket ligger i språket - rättstavat, välskrivet och gärna lite underfundigt. Pysselbloggar läser jag ju för inspirationen förstås (fast nu har jag läst dem så länge att jag börjat intressera mig för bloggarnas liv och leverne också ;).

1 kommentar:

  1. Anonym05:53

    Nejmen oj då! Jag brukade ju få mejl om tjejsnack, måste kolla upp!

    Det kan ju ha varit en mac-/firefox-bugg också, men så kan man ju inte ha det i alla fall, och jag orkar inte försöka få det att bli rätt själv, jag är urdålig på css! Hur som helst, jag gillar det här temat också, och nu har jag ett par till som jag kan tänka mig att byta till vid senare tillfällen... ;)

    Jaha, du kanske ska söka AT i alla fall... :D Men nej, ALLT finns verkligen inte där, men det fanns åtminstone en del nästan-bortglömt långt in i hjärnan! Mycket bra med repetitionsföreläsningar!

    Kram!

    SvaraRadera