måndag, juli 10, 2006

Fyra punkteringar...

..sedan sista april har jag haft (jaja, okej då, en har jag haft på min gamla skrot-cykel, men lite medlidande kan jag väl ändå få? ;) Nut har jag i alla fall köpt ett nytt cykeldäck, så nu ska det väl vara slut på punkteringarna hoppas jag (bara jag hittar igen det sjuttons hålet - jag menar, hur svårt kan det vara? ). Nu har jag i alla fall slängt ut eländet, jag menar cykeln, på balkongen, det blir väl till att promenera till jobbet i morgon också, kanske hinner jag förbi Clas Ohlson (fast de hade slut på innerslangar i lördags i alla fall)?

Annars är jag ganska nöjd - storstädade igår (eller, dammsög, med tanke på hur flitigt jag städar är det helt klart definitionen av storstädning =). Nu ska "bara" garderoberna och vinden (*suck*) gås igenom. Det blir dock inte ikväll. Frågan är om jag vågar ge mig på mitt nya embossingpulver (jag är ju så praktisk ikväll) - eller om det slutar med att jag bränner ner köket (eller hela lägenheten, jag bor ju faktiskt i en etta med öppen planlösning)?

Fortsättning följer "i neste episode av Brödrerne Dahl" (nej, jag vet inte hur man får ett norskt ö hit). Vän av ordning kanske också påpekar att "neste episode" borde handla om Myran och inte om några norska bröder... Den som lever (och läser) får se (ja, eller, det beror ju förstås på om man ser nu, och förutsatt att man inte råkar ut för något eller... ja, ni fattar!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar