tisdag, juni 27, 2006

Stadsbesök

Idag har jag varit på stan (Sundsvall, kanske bör förtydligas) med min gamla kompis M (som sagt, varför heter hela min bekantskapskrets något som börjar med M?). (Förresten så är hon inte så sjusärdeles gammal - lite äldre än jag bara =). Vi åt lunch på caféet i 1891-gallerian (heter det möjligen Innergården?), och så fick hon sig hela Historien till livs. Hon skrattade mest och tyckte att det var roligt (Gud så skönt det var med en sån reaktion - det var definitivt den första! Det kändes bra att hon inte tyckte jag var en komplett idiot, som jag tror de flesta andra gjort... Jaja =). Sedan får man väl fortfarande vänta och se - jag är inte helt säker än, men, tja, håll tummarna är ni snälla *ler lite lagomt osäkert*... Hoppas!

Det blev faktiskt lite shoppat också, inte de "planerade" 3/4-byxorna (som min mamma kallar det - vad heter de egentligen?), men ett par rea-jeans (Lee, så klart) som satt bra (var ju stretch, annars hade de väl knappast gjort det) och ett halternecklinne (H&M) mönstrat i bland annat orange, gult, blått och svart (det där lät ju inte snyggt alls - men det var det =).

Roligt var det i alla fall att ses - det blir ju rätt sällan (jobb, skola och bostadsort ställer till det). Dessutom är jag ju absolut ingen telefonmänniska (och gamla M är defintivt ingen mail-människa... Tyvärr). Nåja, man kanske någon gång i livet blir bättre på det där med telefoner? (Eller inte *suck*).

1 kommentar:

  1. Anonym09:52

    Nix, inte komplett idiot! :D

    Och ja, kaféet heter Innergården och byxorna antagligen capri... ;)

    Vi får planera in en kväll då, jag kommer sent på måndag kväll eller tisdag morgon.

    SvaraRadera