tisdag, maj 16, 2006

Tjejsnack v. 20

Gillar/gillar ej:
1. Favoritartist, kvinnlig:
Hmm, svårt, men Diana Krall är ju åtminstone en artist jag lyssnar på. (Hennes "LIve in Paris" rekommenderar jag varmt till alla som gillar jazz).

2. Favoritartist, manlig:
Lars Winnerbäck. (Fast jag är ju ganska förtjust i Magnus Uggla också =).

3. Motiv på din musmatta:
Ett motiv från Södra Lappland i övre, vänstra hörnet står "Södra Lapplands Sjukvård" (Sitter på jobbet, hemma har jag ingen musmatta).

4. Vilken startsida har du?
Hotmail

5. Gillar du musik på hemsidor?
Nej (fast eftersom jag har ljudet avstängt så gör det väl egentligen inte så mycket).

Tjejsnack

1 kommentar:

  1. Anonym18:32

    Halloj!!

    Tänkte bara meddela att He-man går varje vardagsmorgon på 5:an kl 07:15. ;0)

    SvaraRadera