söndag, april 09, 2006

Med tanke på

att jag bara sovit i fyra och en halv timme i natt borde jag vara dödstrött, men det är jag underligt nog inte. Men jag lär väl vara det i morgon bitti misstänker jag. Himla rolig fest var det igår i vart fall, en sumo-fest (nej, det har ingenting att göra med japaner =). Tack alla som var med! (Men hörrni, såå gammal är jag faktiskt inte ;).

Jag har till och med hunnit pyssla lite ikväll. Gjort klart några påskkort och adresserat dem (och satt på frimärken, sedan jag började med den här hobbyn tror jag att jag står för halva postens omsättning *suck*). Ska ta med receptkorten till soppswapen till jobbet i morgon så jag kan väga (måste köpa kuvert också - igen).

Nej, nu är det läggdags för små trötta myror! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar