fredag, mars 28, 2014

Jag har länge följt

Helenas blogg, och ser att hon planerar för en klänningsvecka 7-13 april - det låter ju fantastiskt att fira vårens ankomst så! Dessutom gillar jag ju verkligen att ha klänning, så jag ska ta chansen tänkte jag, det blir ju inte så många timmar per dag, men ändå roligt. (Sedan tycker jag nästan alla klänningarna på fotot är snygga. Speciellt den med knytband i midjan. Hmm).


Vill du också rasta de där klänningarna längst in i garderoben? Känner du också att du vill bära klänning, men inte kommer till skott? Eller tycker du bara det verkar kul att ta en klänningsvecka med oss? Välkommen!
Så här tänker vi oss:
  • Varje dag 7-13 april ska deltagarna klä sig i klänning (plus annat, såklart, men huvudsaken ska vara en klänning).
  • Dagens klädsel redovisas med fördel publikt och helst med bild.
  • Kommentera gärna detta inlägg om du vill vara med och bifoga länk till där du redovisar dina klänningar.
  • Blogga (eller dylikt) gärna om klänningsveckan redan nu och sammanfatta gärna din upplevelse när du är klar.
  • Använd taggen #klänningsvecka där det passar och det går fint att låna bilden här ovanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar