fredag, mars 29, 2013

Vi övar

på att låta Algot sova i egen säng (bredvid vår)/mjuklift - annars sover han mellan oss (eller i min famn, om jag somnar under nattamning vill säga. Gäsp). Det har gått sådär, det är ju så mycket mysigare att sova i någons famn. Igår var dessutom en ganska gnällig dag, men sedan somnade han och gick att lägga ner i mjukliften vid 22-tiden. Vi satte sedan den i spjälsängen när vi gick och la oss vid 23.30. Vid 1-tiden gnyddes det, jag trodde det var matdags, så jag steg upp, men såg att Algot sparkat av täcket, så jag la tillbaks det och han somnade om direkt! Vid tre-tiden gnyddes det igen (och då tyckte jag det var matdags ;), sedan somnade han om, och sov till 7.30. Skönt!

Själv scrappade jag hela dagen idag - jag har fantastiskt mycket foton från sista månaden; konstigt det där!

1 kommentar:

  1. Vilken duktig kille som sover så bra redan:) Nu när Alva flyttat till eget rum är det så mysigt att hämta in henne till vår säng när hon vaknar på morgonen:)

    SvaraRadera