måndag, februari 04, 2013

Sååå nöjd!

Vi har, som ni vet, fotat oss (och framförallt magen ;) hos FotoNord, och vi är oerhört nöjda med fotografierna. Snabbt fick vi hem de foton vi ville ha på CD, digitala, högupplösta kopior, vilket passar mig som scrappare bra. Sedan lyxade jag till det och köpte lyxvarianten av fotopapper (Canon A4 Photo Paper Pro Platinum) till vår skrivare (Canon iP4850) från Cyberphoto för att kunna skriva ut och rama in fina foton av oss. Nu har jag skrivit ut ett av fotona från gravidfotograferingen i A4-storlek, och utskriften blev fantastisk. Nu sitter fotot inramat i sovrummet, och ska få sällskap av ett bröllopsfoto också är tanken (och ett par helt vanliga, amatörfotade bilder på oss finns redan där). Det är sannerligen inte alltid jag blir så nöjd. Vaddå perfektionist? Det är ju de små, små, detaljerna som gör det ;)

1 kommentar:

  1. Kul! Jag ångrar nu att vi inte gick och förevigade magen vi med...

    SvaraRadera