måndag, januari 28, 2013

Förvirrad

men inte så trött som förra veckan, tack och lov! (Snart har vi fönsterbrädor också. M borrar just nu, om nu någon undrat och jo, det blev en ny krukväxt - en stor miniorkidé (små rosa blommor men stor växt)).

Hur som helst, jag är PU-handledare (handledare för läkarstudenter under momentet "professionell utveckling" som går som en liten kurs under hela utbildningen) och i morgon var det dags för träff. Jag hade planerat träffinnehållet, sett till att jag inte hade några bokade patienter på mottagningen, förvarnat om att jag inte skulle kunna vara på avdelning/mottagning och det är ovanligt välorganiserat för att vara jag. På eftermiddagen idag blev jag sökt och tillfrågad vart jag var någonstans, jag hade ju en PU-träff... Nåja, jag hade ändå lästid, så det var inget problem för mig att ha den idag i stället. (och jag är ju lite bättre på att improvisera än att förbereda mig, trots allt. Vaddå, "det finns kanske en anledning till det"? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar