lördag, juli 14, 2012

Sommarläsning

Majgull Axelsson - Moderspassion (Hennes böcker har aldrig gjort mig besviken)
Suzanne Collins - Fatta eld
Suzanne Collins - Revolt
Umberto Eco - Begravningsplatsen i Prag
Mons Kallentoft - Den femte årstiden (fast jag är lur på om jag inte redan läst den, men den stod inte i bokhyllan).
Stephen King - 11.22.63 (en bok på engelska tar tid att läsa=bra)
Jens Lapidus - Aldrig fucka upp
Jens Lapidus - Snabba cash (bägge Jens Lapidus böcker har jag varit sugen på att läsa länge)
Bruno Manz - Fångad av hakkorset: nazist och soldat i tredje riket (jag har en liten faibless för Andra världskriget)
Sofi Oksanen - Utrensningen (också en bok jag velat läsa ett tag)
Johan Theorin - Sankta Psyko (Johan Theorin är ju en favprit sedan första boken!)
Eisenmann och Frisk - Sommarens söta (inte så mycket läsning, men jag har de andra delarna i serien). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar