söndag, december 18, 2011

Saker jag ska lära mig 2012

Yllebroderi. Det är så vackert, titta här om ni inte tror mig.Brodera är ju inte så svårt - det saknas med andra ord bara lite ylletyg ;)
Spela elbas. Det är inte så svårt, jag har redan börjat (flera gånger ;). Det svåra för mig är att faktiskt ta mig för att sätta mig och spela.
Tänka innan jag talar. Eller tänka i stället för att tala. Ja, det borde jag göra oftare. (Just det här är den punkt jag tror blir svårast)
Göra och inte bara planera/fantisera. Gäller allt från pyssel till socialt umgänge med vänner. (Faller väl egentligen inte in under saker jag precis ska lära mig, men tja).

Tro nu inte att det här är någon slags myrversion av nyårslöften. Här lovas ingenting. Men jag tror det jag radat upp här ovanför skulle kunna vara användbart - var för sig eller tillsammans (jag menar, det måste vara bättre att tänka än att tala när man spelar elbas med en brodernål. Ja, så måste det faktiskt vara).


Hur var det nu, gjorde jag inte något liknande inför 2011 också?

Edit: nej, tydligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar