söndag, september 11, 2011

Äsch

det här husletande vi ägnar oss åt går inte så bra, först ville alla andra ha samma hus som vi (det tyder ju iofs på att de hade bra smak) tyvärr hade de större plånböcker än oss. Nu tycks folk plötsligt vara väldigt nöjda med sina boenden (åtminstone i de områden vi är intresserade av).

Hur som helst, jag beslöt mig för att fixa lite här hemma i stället för att få det trivsammare. Höstattiraljerna har kommit fram, den gigantiska recepthögen på mikron har jag rensat och nästa på tur blir nog arbetsrummet *tittar mig omkring i den trivsamma röran* Dessutom väntar jag hem lite mer höstpynt (läs: ljuslyktor och en pläd) från Designonline.se. Även köket har fått sig en tillfixning, så nu slipper flingorna stå på golvet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar