måndag, augusti 22, 2011

Höstidéer

För mig är hösten mycket mer nystart än vad nyår* är. När hösten kommer, så börjar jag också mitt "nya liv" varje år - börjar träna (eller, tänker i alla fall att jag ska göra det ;), mer grönsaker och bättre frukost. Min enda plan för i år ska jag försöka stiga upp när klockan ringer för att slippa ha så bråttom varje morgon - det känns som om det skulle kunna lyckas.


*Vem vill egentligen börja på någonting nytt när det är -25C och mörkt 18 timmar per dygn?

3 kommentarer:

  1. Jag gillar också att nystarta inför hösten. Denna höst även så. I höst hoppas jag att vi startar vårt efterlängtade föräldraskap och att jag kommer in i min nya tjänst på jobbet på ett bra sätt. Hoppas att du lyckas med din plan. :-) Din kommande matsedel lät förresten väldigt god (förutom sushin). Gör du din egen palt?

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! Det är nåt med hösten som får mig att vilja köpa nya pennor, kalenderar, inreda inne, planera, börja träna, göra matsedlar och allmänt bara starta om... En ganska trevlig tid!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! Har sällan något riktigt mål men blir alltid sugen på att göra om hemma och pyssla massa:)

    SvaraRadera