måndag, juni 13, 2011

Dag 8/6 - Min dag

Sommar, sommar och sol, havet (sjön) och vinden...
...fast doft av kaprifol? Finns det ens kaprifoler i Umeå?

De senaste dagarna har det sannerligen varit sommar här i Umeå. Jag passade på att ta årets första dopp i lördags. Så tidigt har jag inte premiärbadat på många år! Här med alla viktiga detaljer att ha med till stranden: sommarskor, solskydd (faktor 20), en kam (som blev av med framtaggen när jag inte fick till frisyren när jag var, tja, kanske 6 år gammal och slängde kammen i golvet ;), handduk, solmadrass (från Ikea) och förstås en bra bok.
Strandväskan är ett reafynd från Coop, köpte den i oktober i fjol, M var mycket skeptisk, men den var precis lika bra som jag trott - allt fick plats. By the way, träskorna är H&M:s samarbete med Swedish hasbeens - Traderainköp - riktigt sköna och somriga. Nu ser jag fram emot fler soliga dagar, för nu är jag förberedd.

1 kommentar: