tisdag, februari 01, 2011

Dag 2 – Varför började du blogga?

Det var vintern 2006, jag hade nyss tagit examen från läkarprogrammet och kände mig lite allmänt övergiven (eftersom de flesta av mina 75 klasskamrater raskt flyttade från stan). När jag surfade runt upptäckte jag att det fanns många som skrev om sitt liv eller saker som låg dem varmt om hjärtat på nätet, i något som kallades blogg, och då tänkte jag "Det där kan jag också göra" ;) Så, sagt och gjort och på den vägen är det.

(Egentligen vore det ju mer intressant om du svarade på varför du började läsa min blogg i stället. Gör gärna det ;)

1 kommentar:

  1. Carolina20:26

    Jag börjar!!

    Jag började följa dig efter att ha sett inspirerande kort och LO:s (via pyssel.net). Följde ett tag määängder med pysslares bloggar, men eftersom jag inte pysslar så mycket nu har jag bara fortsatt att följa de som bloggar om något mer än bara rent pyssel eller som är grymt inspirerande pysslare. Du kvalar in på båda kriterierna =)
    (Sen står jag inte ut att följa bloggare som hela tiden länkar till tävlingar eller pratar om produkter mer än "resultat". Även där är du ett föredöme!)

    Kram Carolina

    SvaraRadera