onsdag, december 15, 2010

Matsedel

(ja, jag vet, jag är sen - jag hade glömt bort att blogga matsedeln den här veckan!)


Söndag: Hemvärnskonsert i Bjurholm
Måndag: Jour
Tisdag: Sushi från Sagami - bästa sushin i stan! (Och fantastiskt god japanska mat överhuvudtaget)
Onsdag: Pasta med bacon och broccoli
Torsdag: Thaiköttbullar, nudlar, sås (inte riktigt rätt recept, men nära).
Fredag: Kött, pommes, bearnaisessås (eller möjligen pizza)
Lördag: Spaghetti, köttfärssås (det är ett långkok för mig, därav lördagsmiddag).

Edit: här hittar ni köttbullsreceptet.

1 kommentar:

  1. Jag blir alltid hungrig när jag surfar in hos dig!

    Det var roligt och nervpåfrestande på samma gång att pyssla med Hugo och Edvin. Kul i alla fall att de blev så fina och att både jag och Hugo blev nöjda :) Det blir nog dagisfröknarna också...

    Kram!

    SvaraRadera