måndag, november 02, 2009

Nya julstämplar

släpper Stämpelgården idag, designer är Cecilia Wiking, och då tror jag att ni kan gissa ut vad det är för motiv. Just det - renar! Så titta in hos Stämpelgården eller i deras blogg, för det finns ett par överraskningar bland stämpelmotiven (om ni nu inte gillar renar ;). I bloggen finns det även en liten tävling, så skynda iväg nu!



Min personliga favorit är Trassel med julljusen. Jag och min pappa (även känd som Myrpappan) har dock uppfunnit en idiotsäker (läs: tummen-mitt-i-handen-och-inget-tålamod-säker) metod för det där med ljusen. Vi låter myrmamman plocka ned dem, då är de i ordning när vi ska sätta upp dem till jul!

Kika även in i Stämpelgårdens blogg under veckan får ni se vad vi i designteamet har gjort med de nya motiven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar