fredag, juni 12, 2009

Tjejsnack 9 - Fotografering

1. Framkallar du dina digitala foton?
Nej, oftast skriver jag ut dem på egna fotoskrivaren. Mycket smidigt när man scrappar :D

2. Står du helst framför eller bakom kameran?
Vilket som för min del, men oftast står jag bakom kameran.

3. Vad fotograferar du mest?
Naturmotiv och sambon. Sambon är bra, han har vant sig ;) Även stundentorkestern blir rätt ofta fotade.

4. Vilka kamera-egenskaper är viktigast för dig?
For min darrhänthets skull så är bildstabilisatorn av stor vikt. Annars fotar jag oftast manuellt/semimanuellt.

5. Ett tillfälle då du önskar att du hade haft med dig kameran?

Som den kameranörd jag är har jag alltid en liten kompaktkamera i handväskan *rodnar*. Däremot har jag inte alltid med den stora systemkameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar