tisdag, april 28, 2009

En liten

(men naggande god) pysseluppdatering. Det händer faktiskt fortfarande att jag pysslar, så här är lite av vad jag producerat på sistone. Jag kan faktiskt lova att det snart kommer mer, för jag har deltagit med några bidrag i pyssel.nets Påskcrop också!

Brorsan ska få sig ett födelsedagskort. Skissen är från I [heart] 2 stamp:
I
Det roligaste är att jag trodde han fyllde den 30:e april, men han fyller den 27:e... men med tanke på att jag inuti skrev "att du blir ett år äldre" så gör det inte så mycket att det blev lite försenat. Ehrm. För övrigt gillar jag verkligen Doodle Factory-stämplarna för att de är så lätta att anpassa till olika teman (min bror är inte pastellfärgad precis ;)

En god vän till familjen älskar verkligen Rolf Lidbergs troll, så det här är verkligen perfekt till henne:
Grattiskort till Gun
Rolf Lidbergs trollmotiv i stämpelform hittar du hos Scrappers.

Till veckans skiss hos Scrapaddicted:
:
Grattiskort till Tindra
(jag har ett bidrag som jag skickat in till tävlingen också :D)

En kompis fyllde år, och då slog jag in två chokladkakor med mörk choklad och gjorde grattiskortet direkt på paketet:
Present till Sofie

4 kommentarer:

  1. så fina kort du gjort

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga kort!

    Ja, rullatorn är verkligen söt, och fast den är så liten är den lite stor och otymplig för Hugo...

    SvaraRadera
  3. Ooh, I love dina kort Ellinor. De är verkligen jättefina :-)

    SvaraRadera
  4. Gaaaah vad snygga kort!!

    SvaraRadera