tisdag, mars 17, 2009

Det är lite mer avslappnande

att scrappa än att göra kort (mest för att kort är så pilliga, och så ska man hålla på och färglägga, och så ska allt in på en väldigt liten yta. Jag som har storhetsvansinne tycker det kan vara besvärligt eller så är det för att knivarna på min CR börjar bli slöa och inte gillar att skriva ut alltför små bokstäver ;)).

Just nu längtar jag fantastiskt mycket efter vår och sommar, på ett sätt jag aldrig gjort förut, så då gjorde jag förstås en LO om det :D

layout,scrapbooking
Papperet är något gammalt som jag fått i något månadspaket, äntligen blev det använt! (Tur att det går åt lite papper också med tanke på den 2 cm tjocka pappershögen jag fick hem från Scrapaddicted igår, mest cardstock i och för sig). Fjärilarna är stämplade, soch sedan utklippta. Teckensnittet finns här och heter Inspiration. Sedan några stämplade swirls och en stämplad journalingruta som bägge är från Autumn leaves. Fort var det gjort!

(Jag har gjort en LO till, men den är inskickad någon annanstans, och kommer därför inte bloggas idag. trots att jag får, men man ska ju dra ut på saker litegrann också... för nu har jag några nätters jobb framför mig=inget pyssel).

4 kommentarer:

  1. Anonym18:47

    Wow, vilken snygg! Tycker helt klart att du borde scrappa mer! *nickar gillande*

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig LO. Riktigt somrig. Kommer du på Pearlizeds stora majträff?

    SvaraRadera
  3. Anonym17:58

    Åhh vilken jättefin! Blir också lite sugen på sommar minsann ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken LO *bara gapar*
    underbara fjärilar och
    fina färger...suck...


    http://blingsblogg.blogg.se

    SvaraRadera