tisdag, oktober 21, 2008

Nu kan ni köpa Stämpelgårdens

(eller kanske snarare Cissis) underbara renstämplar (helt partiskt sagt av mig, men jag gillar dem verkligen)!

Här finns de allihop (jag måste jälv komplettera samlingen... jag saknar några), mina kort med de nya stämplarna finns dels i Stämpelgårdens blogg, men jag tänkte visa ett par stycken här med. Först ut är Flyttrenen:


Min absoluta favoritren är dock den sööööta Renängeln:


Stämpelgården släppte inte bara renar, utan även ugglor, fiskar och snögubbar. Här är min version av både Tidningsugglan och Ugglesamlingen (ni får själva lista ut vilken stämpel som är vilken ;):


6 kommentarer:

  1. Anonym21:36

    Jättefina kort med härliga färgkombinationer! Jag blev nog lite kär i flyttrenen! :)
    Tack för boktipset förresten! Jag tycker också om Anna Janssons böcker och har läst de flesta nu utom den senaste tror jag. :) *kram*

    SvaraRadera
  2. Kanonfina kort i härliga färger och snygga dekorationer.

    Ha en härlig kväll
    /Gunilla

    SvaraRadera
  3. Mmm, ljuvliga färger och härliga kort.

    SvaraRadera
  4. Anonym09:31

    Kanonfina kort, vilka härliga färger!

    SvaraRadera
  5. snygga kort, gillar renen i lådan :D

    SvaraRadera
  6. Underbara kort du har gjort!!!

    SvaraRadera