tisdag, oktober 28, 2008

Jag har gjort två par örhängen

*chock* - det var inte igår jag gjorde ett smycke senast. Jag har dessutom idéer till fler, så vem vet - ni kanske får se mer så småningom :D. Här de två paren jag gjort hittills i vart fall:

Vardagsörhängen som jag nog vill påstå är i ganska moderiktiga färger... Glaspärla, hawaiipärla (vaxad sötvattenspärla) och en aluminiumros (vilket gör att de är väldigt lätta!).


Koppartråd som jag virat runt skaftet på ett salladsbestick för att få rätt form. Röd briolett, troligtvis en halvädelsten av något slag.

Om nu någon skulle vilja köpa ett par örhängen eller flera - hojta till!


Edit: så bra örhängena matchade med den nya blogglayouten då! *fniss*

5 kommentarer:

  1. Haha, det var det första jag tänkte på - de översta örhängena ser alldeles nyplockade ut. Riktigt söta! Bloggen känns riktigt höstkall-mysig nu.

    SvaraRadera
  2. Anonym09:12

    Skoj att se lite pärlat från dig, det var ett tag sen? Mycket snyggt och de känns nästan lite glöggiga :)

    SvaraRadera
  3. Anonym10:30

    Supersnygga örhängen båda två och det översta paret passar ju väldigt bra ihop med din nya banner. ;)

    SvaraRadera
  4. Anonym10:46

    Snyggsnyggiga örhängen! Och bloggen är ursnygg, den med!

    Klart att vi måste julpyssla lite, när passar det dig? Just nu har vi hela vardagsrumsmöblemanget i matrummet, men det försvinner väl på ett par veckor... annars kan vi kanske vara hos dig istället? :)

    SvaraRadera
  5. Åh så läckra! Speciellt de i rött och koppar! Nu blir jag ju också sugen på att pärla!

    SvaraRadera