lördag, september 06, 2008

På pyssel.net

har vi fotoutmaningar varje vecka, denna vecka är det Nostalgi. Tyvärr är inte bidragen så många, och jag tycker faktiskt själv att det är ett svårt tema. Nu har i alla fall jag själv (som håller i utmaningarna) lyckats kläcka ur mig en - rejält photoshoppad - bild:


En bild på den gitarr som jag ärvt efter Faster Estrid, och som alltid får mig att tänka på faster Estrid och hennes man, farbror Claes. Min mamma och jag åkte till dem varje vår, och upplevde våren i Södertälje - de besökte oss varje höst för att plocka lingon. Tyvärr är både faster Estrid och Farbro Claes döda nu, sedan flera år, men minnet av dem lever.

(Jag lovar, nästa bild ska jag ha ett annat teckensnitt till, okej).

1 kommentar:

  1. Anonym20:58

    Gud vilken ljuvlig bild - helt fantastisk! Jag får gåshud...!

    SvaraRadera