lördag, augusti 16, 2008

Ledigt till och med 1 september

Just nu spenderar jag några intensiva dagar hos mina föräldrar, med barndop, träffar med vänner och bekanta och lite shopping (på ikea - *dräggel*). Sedan tar sambon och jag (natt)tåget till Arlanda och sedan flyget ut i vida världen, Kreta närmare bestämt, för en veckas vila (håll tummarna för bra väder). Tillbaka i schtaan är vi i slutet av augusti, men då är det ju alltid så mycket som ska göras (det går vilda rykten om bleckblåsinstrumenttvätt i vårt badkar... Hmm...)

8 kommentarer:

  1. Det blir intensiva veckor för er men skönt med utlandssemester. Lätt avundsjuk, både på resan men även IKEA-trippen. ;)

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig semester!
    Och du, akta dig för farlig bleckblåsinstrumenttvätt. Du kommer inte kunna använda badkaret på flera veckor efter det!

    SvaraRadera
  3. Ha nu en underbar semester! :)
    /Ninne

    SvaraRadera
  4. Enda villkoret för instrumenttvätt i vårt badkar är att det ska återställas till ursprungligt skick innan gästerna går hem :D

    SvaraRadera
  5. Hoppsa du får en trevlig semester!
    Jag har nåt till dej i min blogg!

    SvaraRadera
  6. Anonym14:04

    Tusen tack för den fina vinsten som kom i veckan, det är bara jag som är slö på att tacka. *rodnar* /Gunilla, brunakatten.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Bara för att jag tycker om att läsa i din blogg så har du fått en award i min blogg.

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni fick det bra på Kreta med fint väder och så... Härliga jordgubbar du har högst upp i din blogg...

    SvaraRadera