onsdag, juli 02, 2008

Jobb, jobb, jobb

- knappt har hon en stund att vila, ropar dom och hon ila "kom genast hit, kom genast hit - Myyyyyraaaan!"

I går jobbade jag över en och en halv timme (slutade nio)... Jaja, det är skoj att ha något att göra också, men jag var ganska vimmelkantig på slutet :D (och för er som undrar, den sista timmen dikterade jag bara journaler på de patienter jag hade träffat under dagen, så jag var inte speciellt patientfarlig).

Hela veckan är jag medicinjour på akuten mellan 12-21 - så åker ni dit då är det stor risk att träffa på arbetsmyran i hennes vita dress.

1 kommentar:

  1. Anonym18:05

    Jag skulle gissa att den tandställning som du beskriver som "laxrosa" det är en färg som är mer gjord för proteser och jag vet att den förekommer i viss apparatur för tandreglering också men särskilt snygg är den inte, det håller jag med om. Nu finns det en uppsjö av härliga färger och massa bilder och glitter att förgylla med, bara fantasin sätter stopp. Och det är dessutom mycket roligare att göra dem lite gladare eller fräckare med design efter önskemål!

    SvaraRadera